ранній вік
ПОНЕДІЛОК
1. Мовлення дитини + ознайомлення з соціумом.
2. Здоров’я та фізичний розвиток 10.10(майданчик/група)
ІІ половина дня
Конструктивно-будівельні ігри / ігри з піском
ВІВТОРОК
1. Сенсорний розвиток.
2.Музична діяльність 09.35
ІІ половина дня
Літературна скринька / Театральна мозаїка
СЕРЕДА
1. Музична діяльність 09.10
2. Художня література + мовлення дитини + художньо-продуктивна діяльність (малювання)
ІІ половина дня
Сенсорний розвиток / БЖД
ЧЕТВЕР
1. Ознайомлення з природним довкіллям + мовлення дитини
2. Сенсорний розвиток.
ІІ половина дня
Розваги: 1. музична, 2. тематична, 3. музична, 4. рухова
П’ЯТНИЦЯ
1. Художньо-продуктивна діяльність(аплікація/ ліплення)
2. Здоров’я та фізичний розвиток 10.10 (майданчик/група)
молодший дошкільний вік
ПОНЕДІЛОК
1. Ознайомлення з соціумом +Мовлення дитини
2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)
ІІ половина дня
Розваги: 1. музична, 2. тематична, 3. рухова, 4. музична
ВІВТОРОК
1. Здоров’я та фізичний розвиток 09.10
2. Сенсорно-пізнавальний розвиток.
ІІ половина дня
Літературна скринька / Театральна мозаїка
СЕРЕДА
1.Мовлення дитини + літературна діяльність.
2. Музична діяльність 09.40
ІІ половина дня
Конструювання / Художня праця
ЧЕТВЕР
1. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ ліплення)
2. Здоров’я та фізичний розвиток 09.10
ІІ половина дня
Літературна скринька / Театральна мозаїка
П’ЯТНИЦЯ
1. Музична діяльність 09.10
2. Ознайомлення з природним довкіллям.
середній дошкільний вік
ПОНЕДІЛОК
1. Ознайомлення з соціумом +Мовлення дитини.
2. Музична діяльність 09.40
ІІ половина дня
Гурткова робота за методикою Л.В.Шелестової
ВІВТОРОК
1. Мовлення дитини + ознайомлення з природним довкіллям.
2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)
ІІ половина дня
Розваги: 1. музична, 2. рухова, 3. музична, 4. тематична
СЕРЕДА
1. Логіко-математичний розвиток.
2. Здоров’я та фізичний розвиток 11.25
ІІ половина дня
Гурток «Здоровим будь» / «Паперова казка»
ЧЕТВЕР
1. Мовлення дитини + літературна діяльність.
2. Музична діяльність 09.35
ІІ половина дня
Конструювання / Художня праця
П’ЯТНИЦЯ
1. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація)
2. Здоров’я та фізичний розвиток 11.10
ІІ половина дня
Праця в природі
різновікова
ПОНЕДІЛОК
1. Ознайомлення з соціумом + Мовлення дитини.
2. Здоров’я та фізичний розвиток 11.10
ІІ половина дня
Гурток «Цікаві шашки»
ВІВТОРОК
1. Логіко-математичний розвиток.
2. Музична діяльність 10.00
ІІ половина дня
Гурткова робота за методикою Л.В.Шелестової
СЕРЕДА
1. Мовлення дитини + літературна діяльність.
2. Художньо-продуктивна діяльність(малювання)
3. Музична діяльність 10.15
ІІ половина дня
Праця в природі
ЧЕТВЕР
1. Мовлення дитини + ознайомлення з природним довкіллям.
2. Здоров’я та фізичний розвиток 11.10
ІІ половина дня
Конструювання / Художня праця
П’ЯТНИЦЯ
1. Логіко-математичний розвиток.
2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація)
ІІ половина дня
Розваги: 1. музична, 2. тематична, 3. музична, 4. рухова
старший дошкільний вік
ПОНЕДІЛОК
1. Мовлення дитини з елементами грамоти
(за планом вчителя-логопеда)
2. Здоров’я та фізичний розвиток 10.40
3. Ознайомлення з соціумом + Художньо-продуктивна діяльність(малювання)
ІІ половина дня
Гурток «Цікаві шашки»
ВІВТОРОК
1. Логіко-математичний розвиток.
2. Музична діяльність 10.45
ІІ половина дня
Гурткова робота за методикою Л.В.Шелестової
СЕРЕДА
1. Навчання грамоти та мовлення дитини
(за планом вчителя-логопеда)
2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація)
+ Ознайомлення з природним довкіллям.
ІІ половина дня
Розваги: 1. рухова, 2. музична, 3. тематична, 4. музична
ЧЕТВЕР
1. Логіко-математичний розвиток.
2. Здоров’я та фізичний розвиток 10.40
ІІ половина дня
Праця в природі
П’ЯТНИЦЯ
1. Мовлення дитини + Літературна діяльність
2. Музична діяльність 09.40
ІІ половина дня
Конструювання / Художня праця