Вимоги сьогодення потребують педагога - новатора, здатного вносити у власну діяльність прогресивні ідеї, запроваджувати нововведення, вміло поєднувати традиційне з новим.
Мета Програми:
Створити сучасний освітній простір у закладі, що забезпечить якісну освіту дітям та розвиток власної професійної компетентності педагогам.
Завдання програми:
забезпечити якісне управління навчально-виховним процесом та системне підвищення якості дошкільної освіти на інноваційній основі;
створити умови для формування здоров’я збережувального середовища в навчальному закладі;
створити належні умови для функціонування освітнього закладу, який забезпечує розвиток, виховання і навчання дитини, реалізацію інтелектуальних, культурних, творчих можливостей дошкільників шляхом впровадження інноваційних технологій, альтернативних методик;
здійснення особистісно-орієнтованого підходу у становленні цілісної особистості дошкільника;
удосконалити зміст науково-методичної роботи;
оптимізувати роботу з батьками та громадськістю;
розвиток профільного спрямування закладу;
створити оптимальні організаційно-педагогічні, санітарно-гігієнічні навчально-методичні і матеріально-технічні умови для сталого функціонування ДНЗ.
Принципи роботи за Програмою:
нормативності (у роботі керуватися основними законодавчими та нормативними документами);
динамічності (передбачає оперативне реагування на зміни в освітньому середовищі);
комплексності (передбачає рівноцінну реалізацію усіх завдань, які стоять перед дошкільним закладом);
колективної та особистісної відповідальності за процес і результати діяльності дошкільного закладу;
рефлексії (на раціональному рівні це надасть можливість конструктивно аналізувати зроблене, на емоційному – зберігати та поглиблювати емоційно-творчу атмосферу в колективі).
Умови реалізації програми:
Запровадження нових педагогічних та управлінських технологій.
Система постійного відстеження якості надання освітніх послуг.
Організаційне та функціональне оновлення діяльності методичної служби
Очікувані результати:
будуть створені соціально сприятливі умови для здобуття дошкільної освіти;
буде сформоване свідоме ставлення дітей до власного здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності; підвищення рівня фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі;
буде сформований морально-духовний розвиток дитини,ціннісне ставлення до природи, культури, людей, власного «Я»; здатність приймати самостійні рішення, здійснювати свідомі вибори, відповідально самовизначатися, проявляти свій потенціал;
в дітей будуть сформовані вміння та навички, необхідні для продовження освіти в школі;
будуть раціонально використовуватися освітні інновації, ідеї передового досвіду та розроблятимуться власні педагогічні технології, що сприятимуть підвищенню якості освітнього процесу;
будуть створені сприятливі умови для підвищення науково-теоретичної, методичної та психологічної підготовки педагогічних кадрів;
буде покращена матеріально-технічна база дошкільного закладу;
буде висока результативність надання додаткових освітніх послуг;
буде забезпечена активна участь громадськості, батьків до формування освітньої політики закладу.
Кiлькiсть переглядiв: 458