/Files/images/buratno/IMG_20171127_114010.jpg

Одним із пріоритетних завдань дошкільної освіти є збереження та зміцнення здоров’я дітей, формування позитивної мотивації до занять фізичною культурою та спортом, установок на здоровий спосіб життя.

Оздоровче спрямування освітнього процесу у дошкільному навчальному закладі зумовлене рядом нормативно-правових документів: Законом України «Про дошкільну освіту», Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні, програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» ,

"Санітарним регламентом для дошкільних навчальних закладів" п.14 .

Санітарно -гігієнічні вимоги до особистої гігієни дитини.

Умовами успішного виховання культурно-гігієнічних навичок є:

· раціональна організації життя дітей у дитячому садку, що полягає у чіткості та своєчасності режимних процесів;

· позитивний приклад культури поведінки дорослих;

· систематичне вправляння у дотриманні вимог культури поведінки;

· єдині підходи щодо вимог до гігієни дитини в дошкільному закладі та сім'ї;

· контроль та корекція з боку вихователя, помічника вихователя, батьків якості виконання культурно-гігієнічних навичок;·

· індивідуальний підхід до темпів оволодіння культурно-гігієнічними навичками конкретною дитиною.

Важливу роль при цьому відіграють і такі фактори як чистота приміщення, доцільність і зручність у використанні обладнання, посуду, якісне прибирання, провітрювання, естетика організації культурно-гігієнічних процедур. Режим дня забезпечує щоденне повторення гігієнічних процедур в той самий час, що сприяє поступовому формуванню у дітей навичок і звичок поведінки. Тому керівникам дошкільних навчальних закладів спільно з медичними працівниками необхідно вести постійний контроль за його дотриманням.

/Files/images/foto_23/20171130_115516.jpg/Files/images/foto_23/20171130_115355.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 204

Новини

Календар

Попередня Липень 2020 Наступна
ПВСЧПСН
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031